By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
11 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 5 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
Prawie dwie godziny szkolenia o obsłudze klienta. 10 porad jak sobie radzić z obsługą klienta w social mediach. Pokazuję zarówno porady, jak i praktyczne przykłady (case study) dobrej i złej obsługi klienta prowadzonej przez różne firmy.
Uzupełnieniem tego webinaru jest ebook o obsłudze klienta, raport z obsługi klienta 2019 (jak szybko odpowiadać, co pisać) oraz ebook Grzesia Miecznikowskiego o customer service i customer success.
Zapraszam 🙂
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Zadaj pytanie
Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.
Dziękuję za pytanie!
Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:
Dodaj odpowiedź
Dziękuję za odpowiedź!
Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.
Błąd
An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:
Poprzednia najniższa cena: 14,99 zł.
Poprzednia najniższa cena: 129,00 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.