Prawie dwie godziny szkolenia o obsłudze klienta. 10 porad jak sobie radzić z obsługą klienta w social mediach. Pokazuję zarówno porady, jak i praktyczne przykłady (case study) dobrej i złej obsługi klienta prowadzonej przez różne firmy.

Uzupełnieniem tego webinaru jest ebook o obsłudze klienta, raport z obsługi klienta 2019 (jak szybko odpowiadać, co pisać) oraz ebook Grzesia Miecznikowskiego o customer service i customer success.
Zapraszam 🙂

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:

Masz coś do przedyskutowania?


 

Wybrane dla Ciebie...