By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
25,45 zł z VAT
Poprzednia najniższa cena: 25,45 zł.
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
14 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 8 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Zadaj pytanie
Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.
Dziękuję za pytanie!
Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:
Dodaj odpowiedź
Dziękuję za odpowiedź!
Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.
Błąd
An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:
Poprzednia najniższa cena: 31,92 zł.
Poprzednia najniższa cena: 37,77 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.