By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
25,45 zł z VAT
Poprzednia najniższa cena: 25,45 zł.
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
16 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 12 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie – od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!
Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że „zarabia na życie opowiadaniem historii”. Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak „Brief”), ale prowadzi także blog oraz podcast „Mała Wielka Firma”. Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy „B”.
Poprzednia najniższa cena: 70,95 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz
Masz coś do przedyskutowania?