DO KOGO SKIEROWANA JEST KSIĄŻKA?
Poradnik Hotel Online to książka, której wartość odkrywać mogą zarówno hotelarze, jak i właściciele mniejszych obiektów hotelowych: pensjonatów czy hosteli. Napisana w przystępny sposób i poparta wieloma przykładami z rynku polskiego pozwoli zacząć inicjować działania marketingowe w internecie nawet osobom, które rozpoczynają swoją działalność!
NAJLEPSI PRAKTYCY!
W Hotel Online znajdziesz porady najlepszych w Polsce praktyków marketingu oraz biznesu hotelarskiego m.in:
Anna Gasińska – Dyrektor Generalny, Hotel Kossak w Krakowie
Dawid Musiał – Marketing Manager, Hotel Narvil Conference & Spa w Serocku
Anna Niedźwiecka – Właścicielka pensjonatu Stara Szkoła w Harszu
Jan Wróblewski – Członek Zarządu, Zdrojowa Hotels
Monika Czaplicka – Właścicielka agencji social media Wobuzz
Dagmara Plata-Alf – Właścicielka agencji Hotel Media Group
Agnieszka Sapa – Regional Director of Hotel Solutions, HRS Group
Natalia Tyszkiewicz – Country Director Poland, Hotelgram
- Strategie marketingu internetowego: wyróżnij swój hotel i opowiedz jego historię!
- Strona internetowa: jak stworzyć witrynę, która sprzedaje?
- Social media: jak zbudować reputację w internecie, która zwiększy RevPAR?
- Email marketing: jak zbudować świetnej jakości bazę danych i jak zbudować relację z klientami?
- Portale OTA: jak zarządzać wizerunkiem i sprzedażą wielokanałową?
- MICE: jak efektywnie sprzedawać sale konferencyjne w Internecie?
- Podstawy reklamy internetowej
Okładka: miękka
Ilość stron: 256
ISBN: 978-83-949664-0-9
ISBN ebook: 978-83-949664-1-6
O autorze
Nazywam się Michał Miernik. Z branżą marketingową jestem związany od 13 lat, prowadziłem kampanie z obszaru marketingu internetowego i mobilnego dla różnych branż: od motoryzacyjnej po muzyczną. Od 5 lat związany jestem z również z branżą hotelarską, w której realizowałem działania marketingowe dla jednego z najlepszych hoteli niezależnych w Polsce. Obecnie prowadzę działania marketingowe w globalnej spółce technologicznej w branży hotelarskiej.
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.