Masz hotel lub pensjonat? Dowiedz się kilku podstawowych rzeczy. Jak robić reklamy swojego obiektu? Jak obsługiwać klientów? Czy warto korzystać z profesjonalnej obsługi? Dowiesz się również jak przygotować strategię swojej marki, a także jak reagować na negatywne opinie.
Dzięki temu unikalnemu ebookowi będziesz przygotowany lub przygotowana, by zmienić swój hotel na plus! 🙂

Spis treści:
Jak zacząć?
Strategia
Twój cel
Grupa docelowa
Kanały komunikacji
Budżet, harmonogram
Plan działań – taktyka
Ewaluacja
Obsługa klienta
Nie tylko marketing
Negatywne opinie
Twój wizerunek
Promocja
Reklamy na Facebooku i Instagramie
Skuteczna promocja hotelu w sieci
Na pożegnanie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:

Masz coś do przedyskutowania?