Z tego e-booka, dowiesz się: 

  • czy LinkedIn rzeczywiście sprzedaje;
  • jak uprawiać social networking;
  • jak stworzyć własne skrypty sprzedażowe na LinkedIn;
  • jak napisać idealną wiadomość na LinkedIn.

E-book wzbogacony został o 17 przykładowych wiadomości, które obejmują zaproszenia do sieci kontaktów, wiadomości konwersacyjne i sprzedażowe wraz z ich wytłumaczeniem. Szablony możesz wykorzystywać od razu, optymalizować, aby zwiększać sprzedaż i budować trwałe relacje na LinkedIn z Twoimi potencjalnymi klientami.

 

Uwielbiam LinkedIn. Jest to miejsce, które pomaga mi realizować większość moich celów sprzedażowych, a dodatkowo jest to jeden z niewielu portali, który chroni swoich użytkowników przed niechcianymi reklamami czy wiadomościami sprzedażowymi… no prawie.

Ironicznie, każdy z nas jest na LinkedIn, aby rozbudowywać sieć swoich kontaktów biznesowych, sprzedawać czy zadbać o karierę. Niektórzy jednak zniechęcają do tego innych użytkowników i sami wytracają sporo energii na wysyłanie nic nieznaczącego, masowego spamu w myśl zasady „a nóż się uda” – od rekruterów, po sprzedawców, a skończywszy na osobach, które szukają zatrudnienia. Ale to się nigdy nie udaje.

Potęga LinkedIn

Niesamowita potęga LinkedIn polega na tym, że w momencie rejestracji mamy dostęp do globalnej bazy biznesowej. Nie ma osoby, z którą praktycznie nie moglibyśmy się połączyć. Jednak wysyłanie zutomatyzowanych, niespersonalizowanych wiadomości nie daje argumentu, żeby ktoś dołączył do naszej sieci kontaktów, został naszym klientem, wpadł na organizowane przez nas wydarzenie czy chciał z nami tworzyć biznes. Brak personalizacji jest nieprofesjonalny i świadczy jedynie o lenistwie piszącego wiadomość.

Zebrałem więc kilka lat swojego doświadczenia na LinkedIn i postanowiłem zaserwować kompletny przewodnik po pisaniu wiadomości na LinkedIn wraz ze skutecznymi szablonami, które możecie zoptymalizować i wykorzystać od razu.

Pobierz swój przewodnik po pisaniu wiadomości na LinkedIn

Mam nadzieję, że lektura będzie dla przydatna i inspirująca. Zachęcam nie tylko do wykorzystywania szablonów, ale także do testowania własnych i stworzenia własnej unikalnej i niepowtarzalnej komunikacji na LinkedIn.

Questions and Answers

You are not logged in

Masz coś do przedyskutowania?