Jak organizować dobre treści na różnych kanałach łącząc je z kampaniami reklamowymi i bieżącymi wydarzeniami? W jaki sposób zarządzać pracą zespołu z różnych działów: grafika, specjalisty od reklam, copywritera, stratega? Każdy z nich powinien uczestniczyć w procesie tworzenia treści w social media.
Tobiasz Tetro (zweryfikowany) –
Marcin Kwintkiewicz (zweryfikowany) –
Monika Wójtowicz (zweryfikowany) –
Michał Dąbrowski (zweryfikowany) –
Super!
Krzysztof Matuła (zweryfikowany) –
Anna (zweryfikowany) –
Małgorzata Manelska (zweryfikowany) –
Karolina (zweryfikowany) –
Super, fajno, pozdrawiam
Olga Długokęcka (zweryfikowany) –
Jest mega! Dzięki za jego udostępnienie
czaplicka (store manager) –
zawsze do usług 🙂
Anonimowo (zweryfikowany) –