Czasem zastanawiamy się jakie będą najlepsze cele naszych działań reklamowych na Facebooku. Czy lepiej angażować swoich fanów czy może generować polubienia? Jeśli zastanawiasz się nad tym – pobierz infografikę z wyjaśnieniem na jakim etapie lejka sprzedażowego są Twoje działania i dobierz odpowiedni cel swoich działań.

2 reviews for Lejek sprzedażowy - akcje i cele reklam na Facebooku

5,0
Na podstawie 2 recenzji
5 gwiazdek
100
100%
4 gwiazdki
0%
3 gwiazdki
0%
2 gwiazdki
0%
1 gwiazdka
0%
  1. emilia karmilowicz (zweryfikowany)

    (0) (0)
  2. test test (zweryfikowany)

    (0) (0)

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Masz coś do przedyskutowania?