W dzisiejszym świecie sprzedaży i marketingu, pomiędzy pojęciami customer success i customer service stawiany jest znak równości. W sumie nic dziwnego, skoro ze sobą nierozerwalnie związana i oba dotyczącą obsługi klienta. Nie oznaczają jednak tego samego i stosowanie ich wymiennie może wprowadzić w błąd nie tylko twoich klientów, ale także zespół, który zajmuje się obsługą klienta.

Istotne jest, abyś już na początku wiedział, czym te dwie role w organizacji się różnią oraz wiedział jak mierzyć efektywność działań w obu przypadkach.

 

Z tego e-booka dowiesz się:

  • czym tak naprawdę jest „customer success” i „customer service / support”,
  • dlaczego obie role są tak ważne dla twojej firmy,
  • jakimi metrykami mierzyć efektywność działań obsługi klienta i customer success oraz co te statystyki dokładnie oznaczają;
  • jakimi złotymi zasadami kierować się w kontaktach z klientem.

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:

Questions and Answers

You are not logged in

Masz coś do przedyskutowania?