By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
23 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 3 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
W dzisiejszym świecie sprzedaży i marketingu, pomiędzy pojęciami customer success i customer service stawiany jest znak równości. W sumie nic dziwnego, skoro ze sobą nierozerwalnie związana i oba dotyczącą obsługi klienta. Nie oznaczają jednak tego samego i stosowanie ich wymiennie może wprowadzić w błąd nie tylko twoich klientów, ale także zespół, który zajmuje się obsługą klienta.
Istotne jest, abyś już na początku wiedział, czym te dwie role w organizacji się różnią oraz wiedział jak mierzyć efektywność działań w obu przypadkach.
Z tego e-booka dowiesz się:
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Zadaj pytanie
Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.
Dziękuję za pytanie!
Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:
Dodaj odpowiedź
Dziękuję za odpowiedź!
Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.
Błąd
An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:
You are not logged in
Poprzednia najniższa cena: 19,99 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.