By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
33 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 4 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
W dzisiejszym świecie sprzedaży i marketingu, pomiędzy pojęciami customer success i customer service stawiany jest znak równości. W sumie nic dziwnego, skoro ze sobą nierozerwalnie związana i oba dotyczącą obsługi klienta. Nie oznaczają jednak tego samego i stosowanie ich wymiennie może wprowadzić w błąd nie tylko twoich klientów, ale także zespół, który zajmuje się obsługą klienta.
Istotne jest, abyś już na początku wiedział, czym te dwie role w organizacji się różnią oraz wiedział jak mierzyć efektywność działań w obu przypadkach.
Z tego e-booka dowiesz się:
Poprzednia najniższa cena: 31,92 zł.
Poprzednia najniższa cena: 19,99 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz