Jeśli chcesz pozyskiwać nowych klientów, zdobywać rekomendacje i polecenia, stworzyć grupę oddanych ambasadorów marki, pomoże Ci w tym mój ebook.
Jedyna taka publikacja na rynku, która zapewni Ci kompleksową wiedzę, którą możesz od razu wdrożyć w swojej organizacji, niezależnie czy masz jednoosobową firmę czy kierujesz zespołem social media w korporacji. Zdobądź przewagę na rynku, dzięki wyjątkowej obsłudze klienta.
Odpowiem Ci w nim na popularne pytania:
- z jakich narzędzi korzystać,
- co mierzyć,
- na czym polega klientocentryzm i jak stać się taką marką,
- jakie są typy klientów i jak sobie z nimi radzić,
- jaką strategię obsługi klienta przyjąć,
- jak szybko odpowiadać,
- jak radzić sobie z niezadowolonym klientem,
a dzięki temu będziesz już wiedział jak osiągnąć zaplanowane cele i zwiększyć sprzedaż oraz lojalność klientów.
Ebook zawiera wiedzę teoretyczną, ćwiczenia, dane statystyczne, case study, narzędzia oraz raport z obsługi klienta w social media w Polsce z 2014 roku.
100 stron
15 różnych danych z USA o obsłudze, dużo z Polski
13 ćwiczeń indywidualnych i grupowych
ponad 20 przykładów obsługi (screenów)
6 narzędzi
12 ramko-tipów
4 schematy
trochę wykresów
1 manifest
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.