Jak szybko odpowiadać, czego nie lubią klienci i jak skłonni są do hejtowania? Na te i inne pytania odpowiada nowy raport agencji Wobuzz o obsłudze klienta w social media.

 

Sprawdź też wersję raportu z 2019 roku.

Monika Czaplicka przeprowadziła badanie, które ma pomóc administratorom profili społecznościowych w jeszcze lepszej obsłudze klienta przez te kanały. Przebadano 197 osób (zarówno pracowników social media jak i użytkowników sieci) i przepytano o oczekiwany czas odpowiedzi, preferencje w kwestii obsługi oraz chęć komentowania w różnych sytuacjach.

Wśród ważnych wniosków warto wspomnieć, że 20% badanych nie dzieli się z marką swoimi negatywnymi doświadczeniami. To ogromna przestrzeń złych emocji z których firmy nie zdają sobie sprawy. Praktycznie dwie trzecie badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi, kiedy żartuje się na ich temat.

Ośmiu na dziesięciu badanych uważa, że czas reakcji marki zależy od branży, a wśród przedstawionych najczęściej wybierane były transportowa i telekomunikacyjna. Warto zwrócić też uwagę na negatywny odbiór przekierowania klientów z kanałów social media na stronę www lub do call center – niechętnych takiemu procederowi jest 72% respondentów.
Raport, oprócz samej części badawczej zawiera również case study i część praktyczną dla tych, którzy chcą dowiedzieć się czegoś nie tylko o oczekiwaniach klientów, ale również poznać skuteczne metody zarządzania serwisem.

3 reviews for Raport: obsługa klienta w social media

4,7
Na podstawie 3 recenzji
5 gwiazdek
66
66%
4 gwiazdki
33
33%
3 gwiazdki
0%
2 gwiazdki
0%
1 gwiazdka
0%
  1. Jan Izdebski (zweryfikowany)

    (0) (0)
  2. emilia karmilowicz (zweryfikowany)

    (0) (0)
  3. Seba C. (zweryfikowany)

    (0) (0)

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Masz coś do przedyskutowania?