Jak szybko odpowiadać, czego nie lubią klienci i jak skłonni są do hejtowania? Na te i inne pytania odpowiada nowy raport agencji Wobuzz o obsłudze klienta w social media.
Sprawdź też wersję raportu z 2019 roku.
POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
48 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 11 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
Jak szybko odpowiadać, czego nie lubią klienci i jak skłonni są do hejtowania? Na te i inne pytania odpowiada nowy raport agencji Wobuzz o obsłudze klienta w social media.
Sprawdź też wersję raportu z 2019 roku.
Monika Czaplicka przeprowadziła badanie, które ma pomóc administratorom profili społecznościowych w jeszcze lepszej obsłudze klienta przez te kanały. Przebadano 197 osób (zarówno pracowników social media jak i użytkowników sieci) i przepytano o oczekiwany czas odpowiedzi, preferencje w kwestii obsługi oraz chęć komentowania w różnych sytuacjach.
Wśród ważnych wniosków warto wspomnieć, że 20% badanych nie dzieli się z marką swoimi negatywnymi doświadczeniami. To ogromna przestrzeń złych emocji z których firmy nie zdają sobie sprawy. Praktycznie dwie trzecie badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi, kiedy żartuje się na ich temat.
Poprzednia najniższa cena: 14,99 zł.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz