Jak szybko odpowiadać, czego nie lubią klienci i jak skłonni są do hejtowania? Na te i inne pytania odpowiada nowy raport agencji Wobuzz o obsłudze klienta w social media.
Sprawdź też wersję raportu z 2019 roku.
By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć
POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
41 osób oglądają ten produkt w tej chwili
Jak szybko odpowiadać, czego nie lubią klienci i jak skłonni są do hejtowania? Na te i inne pytania odpowiada nowy raport agencji Wobuzz o obsłudze klienta w social media.
Sprawdź też wersję raportu z 2019 roku.
Monika Czaplicka przeprowadziła badanie, które ma pomóc administratorom profili społecznościowych w jeszcze lepszej obsłudze klienta przez te kanały. Przebadano 197 osób (zarówno pracowników social media jak i użytkowników sieci) i przepytano o oczekiwany czas odpowiedzi, preferencje w kwestii obsługi oraz chęć komentowania w różnych sytuacjach.
Wśród ważnych wniosków warto wspomnieć, że 20% badanych nie dzieli się z marką swoimi negatywnymi doświadczeniami. To ogromna przestrzeń złych emocji z których firmy nie zdają sobie sprawy. Praktycznie dwie trzecie badanych lubi, kiedy marka odpowiada im w humorystyczny sposób, ale 71% nie lubi, kiedy żartuje się na ich temat.
5 gwiazdek | 66 | 66% |
4 gwiazdki | 33 | 33% |
3 gwiazdki | 0% | |
2 gwiazdki | 0% | |
1 gwiazdka | 0% |
Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.
Zadaj pytanie
Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.
Dziękuję za pytanie!
Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:
Dodaj odpowiedź
Dziękuję za odpowiedź!
Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.
Błąd
Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz
Jan Izdebski (zweryfikowany) –
emilia karmilowicz (zweryfikowany) –
Seba C. (zweryfikowany) –