W tym roku odnotowaliśmy oraz prawie trzykrotny wzrost ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 milionów złotych. Zasięg pozostał na poziomie, czyli 610 milionów.

Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe i employer brandingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+,  W naszym raporcie znajdziecie też komentarze eksperckie udzielone przez:

  • Monikę Ezman, Dyrektorkę Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz IMM
  • Alinę Sztoch, CEO marki Kubota
  • Annę Lewicką, CEO Advalue Engaged
  • Ygę Kostrzewę, inicjatorkę kolektywu „Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIAP+”
  • Marcina Dzierżanowskiego, redaktora prowadzącego MyCompany Polska
  • Anitę Kurdziel, Marketing Managerkę Flying Tiger Copenhagen
  • Dawida Wojtyczkę, wiceprezesa Federacji Znaki Równości
  • Mateusza Sulwińskiego z Grupy Stonewall
  • Martę Lipską z IPG Media Brands

Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.

  1. Przyjemnej lektury życzą Wam
    Pridersi – Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski