Uwiedź klienta

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W praktyce jednak – wiele osób nie ma pojęcia jak się do tego zabrać i stosuje porady od przypadkowych osób, którym wydaje się, że umieją robić to dobrze. Tylko na końcu brakuje „Wielkiego O!” – Osiągnięcia sukcesu.

A marketing to nie matematyka, gdzie 2 + 2 = 4 . Może być tak, że 2 + 2 = 5. I nie mówię nawet o orwellowskim podejściu do tego równania, ale o rzeczywistości społecznej jako sui generis. Pewnie zapytasz: „Że co proszę?”

Mówiąc po ludzku – ludzie w zbiorowisku, to coś więcej niż tylko suma tych wszystkich jednostek. Pomyśl o tłumie. Tłum, to coś więcej niż tylko rzesza ludzi. To jeszcze magiczna siła. Ta, która pcha do rewolucji. Albo linczu.

Ludzie w sieci to nie tylko „słupki” i wykresy. To nie tylko liczby i „statystyki”. To, co zadziała świetnie w jednym miejscu, nie musi działać w innym. Możemy starać się mówić uniwersalnie, ale prawda jest taka, że w marketingu naczelną odpowiedzią na wiele pytań jest (popularne wśród socjologów): to zależy.

W marketingu nie ma prostych odpowiedzi. Tak samo jak w seksie. Baw się, eksploruj, eksperymentuj i zmieniaj taktykę. Dopiero wtedy się masz szansę na sukces.

Gdzie są Twoi klienci? To zależy. Od czego? Co sprzedajesz, komu, po ile, jak się pozycjonujesz, jaką masz sieć dystrybucji, jaki budżet, jakie…

Jak skuteczniej sprzedawać? To zależy. Od czego? Jak jest teraz, co możesz poprawić, co działa, a z czego warto zrezygnować…

Trzymasz w ręku wybitnie przewrotną książkę.

 

Czego możesz się spodziewać po tej książce? Wszystkiego, co siedzi w Monice Czaplickiej. Soczysty język. Dosadny styl. Żadnego „rzygania tęczą”. Ale przede wszystkim mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania swojej pozycji w social media. Podanej z humorem. Czy wspominałem o soczystym języku? Jeśli zwrot „rzyganie tęczą” na czwartej stronie okładki Cię obrusza (nie mówiąc o tym, że użyty już dwa razy), odłóż tę książkę teraz.

Paweł Tkaczyk

format

papier

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Tylko zalogowani klienci, którzy kupili ten produkt mogą napisać opinię.

Pytania i odpowiedzi

Nie ma jeszcze pytań

Zadaj pytanie

Na Twoje pytanie odpowie przedstawiciel sklepu lub inni klienci.

Dziękuję za pytanie!

Twoje pytanie zostało odebrane i wkrótce otrzymasz na nie odpowiedź. Proszę nie przesyłaj ponownie tego samego pytania.

Błąd

Warning

Wystąpił błąd podczas zapisywania twojego pytania. Prosimy o zgłoszenie tego faktu administratorowi strony. Dodatkowe informacje:

Dodaj odpowiedź

Dziękuję za odpowiedź!

Twoja odpowiedź została odebrana i zostanie wkrótce opublikowana. Prosimy nie przesyłać ponownie tej samej odpowiedzi.

Błąd

Warning

An error occurred when saving your answer. Please report it to the website administrator. Additional information:

Masz coś do przedyskutowania?


 

Wybrane dla Ciebie...