W przypadku problemów z pobraniem pliku lub jego otwarciem skontaktuj się mailem: [email protected]. W przypadku uszkodzenia pliku, udostępniony zostanie poprawny.
W przypadku problemów z pobraniem pliku lub jego otwarciem skontaktuj się mailem: [email protected]. W przypadku uszkodzenia pliku, udostępniony zostanie poprawny.
Dostępność produktów uzależniona jest od naszych dystrybutorów i dla towarów oznaczonych jako „nieodstępne” nie posiadamy konkretnej daty ponownego pojawienia się ich w ofercie.
Aby założyć konto w sklepie internetowym należy kliknąć w ikonkę „Logowanie” dostępną w prawym górnym rogu serwisu, a następnie podać email, imię i nazwisko, nr telefonu oraz hasło. Rejestracji można w ten sam sposób dokonać przechodząc przez kolejne kroki realizacji zamówienia.
Przede wszystkim możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienie faktury, śledzić Twoje zamówienie, składać formularze zwrotu i reklamacji oraz łatwiej kontaktować się w sprawie zamówień z Obsługą Klienta.
I najważniejsze – masz łatwy dostęp do wszystkich swoich plików!
Serwis jest dostosowany do przeglądarek: Google Chrome 63 i kolejne wersje przeglądarki, Mozilla Firefox 16 i kolejne wersje przeglądarki, Opera 13 i kolejne wersje przeglądarki, dodatkowe oprogramowane nie jest potrzebne.
Możesz zapisać się do newslettera po uzupełnieniu formularza lub poprzez oznaczenie pola „zapisz mnie do newslettera” przy finalizowaniu zamówienia.
Link do wypisania się z newslettera udostępniamy w stopce każdego newslettera.
W ekranie logowania/rejestracji należy kliknąć w link „zapomniałem hasło”, a następnie podać adres email podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy linka do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.
Tak, samodzielna zmiana lub anulowanie zamówienia jest dostępne dla osób zalogowanych, przez 15 minut od złożenia zamówienia. Jeśli później – wymagany jest kontakt z Obsług Klienta.
Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia.
Podstawową informacją o zamówieniu jest przypisany do niego status, który można zobaczyć po zalogowaniu się na swoje konto.
Szczegółowe informacje na temat poprawnego przejścia przez proces zakupowy znajdziesz w zakładce „Jak kupować?„
Lista „Ulubione” przechowuje wybrane przez Ciebie produkty. Do listy można dodawać produkty, które następnie możesz przenieść do koszyka, a jednocześnie produkty dodane do koszyka można przenosić do Ulubionych. Produkty w liście przechowywane są tak długo, jak ich potrzebujesz.
Jeśli jesteś konsumentem (towar został nabyty w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą lub zawodową) możesz zwrócić zakupiony towar bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy). Oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz złożyć w formie pisemnej w terminie 14 dni od daty odbioru zamówienia, lub jego ostatniej części jeśli zamówienie było realizowane w częściach.
Zwrot środków trwa maksymalnie 14 dni kalendarzowych, jednak zazwyczaj ma on miejsce w ciągu kilku dni.
Nie ma możliwości zwrotu produktu elektronicznego. Ze względu na to, że jest on możliwy do powielania, nie mamy możliwości przyjęcia zwrotu zakupionego i już pobranego produktu elektronicznego.
W przypadku płatności online – w ten sam sposób, w jaki została dokonana płatność (np. płaciłeś/aś z PayPal, to odeślemy pieniądze tam).
W przypadku opóźnień w realizacji zamówienia, w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nie został wysłany mail z informacją o opóźnieniu i jego powodem. Warto także upewnić się, jaka jest przewidywana data odbioru zamówienia. Można to zrobić w zakładce „Twoje konto”. Jeśli żadna z tych czynności nie wyjaśniła powodu opóźnienia, prosimy skontaktować się z nami.
Dokładamy wszelkich starań, aby realizacja Twojego zamówienie przebiegała najszybciej jak to możliwe.
Jak już wysłaliśmy to nie bardzo – rozmawiaj z firmą kurierską, ale wcześniej – tak.
Daj nam znać 🙂 Sprawdzimy co się stało i wynagrodzimy Ci niedogodności.
Zazwyczaj dwie.
Dostajesz maile i zawsze znajdziesz informacje na swoim koncie.
Zapłać PayPalem lub inną płatnością natychmiastową – nie przelewem. Nie pisz maili, to nie przyśpieszy, wręcz przeciwnie 😉
Opcja skorzystania z kodu rabatowego jest dostępna dla Klientów posiadających konto na naszym portalu. Podczas wprowadzania kodu rabatowego zwróć uwagę na wielkość znaków. Sprawdź, czy nie wygasł termin ważności kodu lub czy spełniasz wymagane warunki. W razie problemów – pisz.
Na stronie w koszyku jest możliwość wpisywania kodu promocyjnego. Warto jednak wpisać go stojąc przy kasie 🙂
Napisz do nas – zobaczymy co się da zrobić.
Na zaksięgowanie wpłaty czekam 14 dni, potem anuluję zamówienie.
Niestety, w naszym sklepie nie oferujemy sprzedaży ratalnej.
Zwyczajnie, przelewem. Dane znajdziesz na stronie, po wybraniu płatności. Możesz kartą lub jednym z systemów bankowych. Dla bardzo trudnych przypadków mamy PayPala 😉
Niestety, na chwilę obecną nie mamy takiej możliwości.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz