Podczas Miesiąca Dumy 2023 ekwiwalent treści LGBTQIPA+ wyniósł ponad 90 milionów złotych, a w sieci pojawiło się prawie 19 tysięcy publikacji, które osiągnęły prawie 610 milionów zasięgu. Licząc nawet z górką 40 milionów mieszkańców Polski – każdy z nas, statystycznie, nas miał styczność z ponad 15 publikacjami na ten temat w ciągu miesiąca. Chcesz wiedzieć więcej? Zapraszamy Cię do lektury naszego e-booka, w który jest także przewodnikiem komunikacji dla inkluzywnych marek.

Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+, trochę historii i porady jak komunikować się z tęczową społecznością.

W trakcie lektury dowiecie się, jakie elementy należy uwzględnić przy tworzeniu kampanii marketingowych skierowanych do osób LGBTQIAP+, jak analizować wzmianki i odbiór takich inicjatyw, a także jak budować autentyczne i zaangażowane przekazy, które otwierają nie tylko portfele, ale także serca i umysły odbiorców.

Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.

Jest to nasza pierwsza publikacja jako agencja inkluzywna Priders, ale obiecujemy, że będzie ich więcej!

Przyjemnej lektury życzą Wam

Pridersi – Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski