POBIERZ
Aby kupić darmowy produkt, załóż konto premium
14 osób oglądają ten produkt w tej chwili
🔥 7 sprzedanych 🛍️ w 12 hours
Z e-booka Tajniki sprzedaży na LinkedIn, dowiesz się:
E-book Tajniki sprzedaży na LinkedIn został także wzbogacony o ćwiczenia, protipy i hacki i przykładowe szablony wiadomości. Na 100 stronach znajdziesz maksimum przydatnej wiedzy, która pomoże Ci efektywnie sprzedawać i uprawiać social selling.
Nieważne czy jesteś CEO, freelancerem czy dyrektorem działu sprzedaży. Media społecznościowe zmieniły na zawsze sposób działania sprzedawców. Żyjemy w erze social sellingu, w której sztuką jest przyciągnięcie uwagi doskonale poinformowanego klienta. Skuteczna sprzedaż zależy również od budowania relacji w sieci i przekształcania ich w realne szanse sprzedażowe. „Tajniki sprzedaży na LinkedIn” to stustronnicowy e-book, który pomoże Ci wyciągnąć maksimum ze swojej obecności w tym portalu.
Spis treści
ToggleLinkedIn to jedna z najszybciej rozwijających się sieci profesjonalistów. I jest to miejsce dla Ciebie obowiązkowe jeśli chcesz promować swoją firmę, poszukujesz pracy, pracowników albo po prostu chciałabyś zwiększyć sprzedaż swoich usług lub produktów.
LinkedIn stanowi potężne narzędzie biznesowe dostępne dla Ciebie, za darmo, przez 24 godziny, przez siedem dni w tygodniu. To idealne miejsce do tego, aby poszukiwać nowych klientów bądź pracowników, tworzyć własną markę osobistą lub znaleźć wymarzoną pracę.
Z tego e-booka dowiesz się jak przekuć obecność swoją lub swoich pracowników w sukces sprzedażowy. Nie przeczytasz tutaj o strategii dla kont firmowych, ani o reklamie. Przeczytasz jedynie o działaniach, które w organiczny sposób mogę zbudować sprzedaż w Twojej firmie. Konta firmowe są potrzebne – służą do budowy marki i zwiększania rozpoznawalności firmy. Ale to konta osobowe sprzedają. Bo prawda jest taka, że kupujemy od ludzi.
Krok po kroku zostaniesz przeprowadzony przez najważniejsze aspekty social sellingu i jego filary, poznasz działające protipy oraz ćwiczenia, których wykonanie zwiększy efektywność twojej sprzedaży. W e-booku przeczytasz o działaniach, które w większości w organiczny sposób pomogą zbudować sprzedaż w Twojej firmie. Konta firmowe są potrzebne – służą do budowy marki i zwiększania rozpoznawalności firmy. Ale to konta osobowe sprzedają. Bo prawda jest taka, że kupujemy od ludzi.
Nie jesteś przekonany do założenia konta lub inwestowania w swoją obecność na LinkedIn? Mam nadzieję, że te argumenty zachęcą Cię nie tylko do czytania dalej, ale także, dzięki nim dostrzeżesz potęgę tego portalu.
Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz