By kupować darmowe produkty, załóż konto premium Odrzuć

  • Konto premium
  • FAQ
    • Jak kupować?
    • O firmie
  • Moje konto
    • Newsletter
    • Płatności
    • Sklep
  • Porady
  • Kontakt
Facebook Instagram
Kategorie
  • Czaplicka
  • Korzystaj
  • Social media
    • Content marketing
    • Facebook
    • LIVE
    • Linkedin
    • Reklamy
    • Social selling
  • Ebooki
  • Lektury
  • Kursy
  • Marki
    • Czaplicka
    • Miecznikowski
    • Prętnicka-Markiewicz
  • Wszystkie kategorie
    • Content marketing
    • Czaplicka
    • Ebooki
    • Facebook
    • Fragmenty
    • Infografiki
    • Konkursy
    • Kryzysy
    • Kursy
    • Lektury
    • Linkedin
    • LIVE
    • Pakiety
    • Plany
    • Przybory
    • Raporty
    • Reklamy
    • Social selling
    • Szkolenia stacjonarne
Zaloguj
Login Register


Lost password?

or sign in with a social network
Facebook

A password will be sent to your email address.


Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do obsługi Twojej strony internetowej w celu zarządzania dostępem do Twojego konta oraz do innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.

Po co założyć konto?

  • Szybka realizacja transakcji zapewniająca bezproblemowe zakupyZarejestruj się w naszej witrynie e-commerce, aby szybko i łatwo dokonać płatności. Będziesz mógł zapisać szczegóły dotyczące wysyłki i płatności, dzięki czemu możesz szybko przejść przez proces realizacji zamówienia za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
  • Bądź na bieżąco dzięki śledzeniu zamówieńRejestrując się na naszej stronie e-commerce, będziesz mógł bez problemu śledzić swoje zamówienia. Miej oko na status swoich zamówień, pobieraj pliki zamówione wieki temu i pilnuj swojej subskrypcji premium!
  • Twoja historia zakupowa w 1 miejscuHistoria zamówień, pliki do pobrania i wszystkie Twoje informacje w jednym miejscu. Mail z plikiem nie trafił do skrzynki? Pobierz swoje materiały prosto ze strony. Zawsze.
  • Benefity dla użytkowników kontaUnikalne zniżki, pliki i informacje. To wszystko czeka na zapisanych użytkowników, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie maili. Z kontem premium - nagród jest jeszcze więcej!
0,00 zł 0
Produkty (0)
Suma 0,00 zł

Podsumuj zakupy

Wydaj jeszcze , aby otrzymać 20% zniżkę! Gratulacje! Wpisz kod zniżkowy "zakupy150"
Menu Kategorie
  • Konto premium
  • FAQ
    • Jak kupować?
    • O firmie
  • Moje konto
    • Newsletter
    • Płatności
    • Sklep
  • Porady
  • Kontakt
  • Linkedin
  • Szkolenia stacjonarne
  • Darmowe
  • Facebook
  • Reklamy
  • Lektury
  • Fragmenty
  • Content marketing
  • Raporty
  • Czaplicka
  • Infografiki
  • Przybory
  • Social selling
  • Ebooki
  • LIVE
  • Kursy
  • Pakiety
  • Konkursy
  • Kryzysy
  • Plany
Zaloguj
My Account
Login Register


Lost password?

or sign in with a social network
Facebook

A password will be sent to your email address.


Twoje dane osobowe będą wykorzystywane do obsługi Twojej strony internetowej w celu zarządzania dostępem do Twojego konta oraz do innych celów opisanych w naszej polityka prywatności.

Po co założyć konto?

  • Szybka realizacja transakcji zapewniająca bezproblemowe zakupyZarejestruj się w naszej witrynie e-commerce, aby szybko i łatwo dokonać płatności. Będziesz mógł zapisać szczegóły dotyczące wysyłki i płatności, dzięki czemu możesz szybko przejść przez proces realizacji zamówienia za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
  • Bądź na bieżąco dzięki śledzeniu zamówieńRejestrując się na naszej stronie e-commerce, będziesz mógł bez problemu śledzić swoje zamówienia. Miej oko na status swoich zamówień, pobieraj pliki zamówione wieki temu i pilnuj swojej subskrypcji premium!
  • Twoja historia zakupowa w 1 miejscuHistoria zamówień, pliki do pobrania i wszystkie Twoje informacje w jednym miejscu. Mail z plikiem nie trafił do skrzynki? Pobierz swoje materiały prosto ze strony. Zawsze.
  • Benefity dla użytkowników kontaUnikalne zniżki, pliki i informacje. To wszystko czeka na zapisanych użytkowników, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie maili. Z kontem premium - nagród jest jeszcze więcej!
0,00 zł 0
0 Shopping Cart
Produkty (0)
Suma 0,00 zł

Podsumuj zakupy

Wydaj jeszcze , aby otrzymać 20% zniżkę! Gratulacje! Wpisz kod zniżkowy "zakupy150"
Return to previous page
Home Blog Narzędzia social media managera

Strategia social media – 6 kroków

strategia social media
Narzędzia social media managera

Strategia social media – 6 kroków

4 marca 2023 /Posted byMonika Czaplicka / 0
82 / 100

Strategia social media to dokument, który warto mieć. Ale od czego zacząć? Jak przejść przez ten proces krok po kroku? Jeśli to Twoja pierwsza lub kolejna, ale chcesz robić to lepiej – mam dla Ciebie kilka porad.

Potrzebujesz pomocy ze strategią? W Wobuzz chętnie porozmawiamy i doradzimy! Możemy też przygotować dla Ciebie strategię.

Spis treści

  • Social media zaczynają się od strategii
  • Strategia praktycznie
  • Strategia social media – 6 kroków
    • Krok 1 Określenie celów
    • Krok 2 Analiza SWOT
    • Krok 3 Określenie celów strategicznych
    • Krok 4 Określenie działań
    • Krok 5 Plan działań
    • Krok 6 Realizacja działań
      • Polecam też
  • Arkusz analizy strategii social media
  • Strategia social media (tabelka)
  • Strategia social media infografika
  • Strategia w social media – fragment

Social media zaczynają się od strategii

Social media to obecnie nieodłączna część życia codziennego. Dla wielu firm bycie obecnym na mediach społecznościowych jest kluczowe dla budowania marki i pozyskiwania nowych klientów. Jednakże, by osiągnąć sukces w tym obszarze, niezbędna jest odpowiednio opracowana strategia social media.

Jeśli masz problem z przygotowaniem skutecznej strategii social media, mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie. Nasz e-book „Strategia social media” pomoże Ci stworzyć plan działań na mediach społecznościowych, który przyniesie pozytywne efekty dla Twojej firmy.

Strategia praktycznie

E-book składa się z kilku rozdziałów, w których krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces tworzenia strategii social media. Zaczniemy od analizy obecnej sytuacji, czyli poznania Twojej grupy docelowej, konkurencji oraz celów biznesowych. Następnie omówimy, jakie narzędzia i platformy najlepiej wykorzystać do osiągnięcia zamierzonych celów oraz jak opracować wizualną strategię dla Twojej marki. Strategia social media nie musi być straszna!

W e-booku znajdziesz również wiele praktycznych wskazówek i porad, jak skutecznie zarządzać swoimi profilami w mediach społecznościowych. Dowiesz się, jak tworzyć atrakcyjne treści dla swojej grupy docelowej, jak zbudować zaangażowanie i lojalność klientów oraz jak mierzyć skuteczność Twoich działań na mediach społecznościowych. Każdy rozdział e-booka „Strategia social media” zawiera konkretne zadania, które pozwolą Ci od razu wdrożyć wiedzę w praktyce.

E-book jest w pełni interaktywny, co oznacza, że możesz pracować z nim w dowolnym miejscu i czasie. Jeśli zależy Ci na sukcesie Twojej firmy na mediach społecznościowych, pobierz już teraz e-book „Strategia social media” i zacznij działać! Opracowanie skutecznej strategii social media to klucz do osiągnięcia sukcesu w dzisiejszych czasach.

Monika Czaplicka

Gdybym miała porównać do czegoś strategię, zrobiłabym to przez zaprzeczenie. Jeśli twoja marka nie ma opracowanej strategii, to jesteś jak kapitan statku, który nie ma kompasu ani mapy, a ma dopłynąć do nieznanego sobie celu…

Strategia social media – 6 kroków

Planowanie strategii to kluczowy element osiągnięcia sukcesu w każdej dziedzinie. Bez jasno określonych celów i wyznaczonych działań, łatwo można zboczyć z kursu i tracić czas i zasoby na niepotrzebne projekty. W tym blogu przedstawimy krok po kroku proces tworzenia strategii, który może pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu.

Krok 1: Określenie celów

Pierwszym krokiem w planowaniu strategii jest określenie celów. Bez jasno określonych celów trudno jest wiedzieć, co chcesz osiągnąć i jakie działania będą potrzebne do ich realizacji. Cele powinny być konkretnie zdefiniowane, mierzalne, realistyczne i czasowe. Przykłady celów to zwiększenie przychodów o 20% w ciągu najbliższych dwóch lat lub zwiększenie zadowolenia klientów o 25% w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Krok 2: Analiza SWOT

Drugim krokiem jest przeprowadzenie analizy SWOT. Analiza SWOT pomaga zidentyfikować mocne strony, słabe strony, szanse i zagrożenia wewnętrzne i zewnętrzne organizacji. Właściwa analiza SWOT pozwala na dostosowanie strategii do otoczenia i rzeczywistych potrzeb.

Krok 3: Określenie celów strategicznych

Po przeprowadzeniu analizy SWOT należy określić cele strategiczne, które pomogą osiągnąć wcześniej określone cele. Cele strategiczne powinny być mierzalne, realistyczne i dostosowane do możliwości organizacji. Przykłady celów strategicznych to rozwój nowych produktów, zwiększenie wydajności lub poprawa obsługi klienta.

Krok 4: Określenie działań

Po określeniu celów strategicznych należy określić konkretne działania, które będą potrzebne do ich realizacji. Działania powinny być mierzalne, realistyczne i dostosowane do możliwości organizacji. Przykłady działań to zwiększenie zatrudnienia, wprowadzenie nowych technologii lub szkolenie pracowników.

Krok 5: Plan działań

Po określeniu działań należy zaplanować ich realizację. Plan działań powinien określać, kto będzie odpowiedzialny za realizację działań, jakie będą potrzebne zasoby i jakie będą terminy. Plan działań powinien być realistyczny i dostosowany do możliwości organizacji.

Krok 6: Realizacja działań

Po zaplanowaniu działań należy je zrealizować. Ważne jest, aby działać zgodnie z planem, monitorować postępy i dostosowywać się do zmian i rzeczywistości. Więcej, oczywiście, poczytasz w ebooku Strategia social media.

Kup poradnik
PROMOCJA
Czaplicka, Ebooki, Lektury

Strategia social media – krótki poradnik

Oceniono 2.00 na 5
social media
Wybierz opcje
19,99 zł z VAT

Poprzednia najniższa cena: 19,99 zł.

Polecam też

Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of Copy of sales 1
Zobacz więcej
Czaplicka, Darmowe, Przybory

Arkusz analizy strategii social media

Czaplicka
POBIERZ
Copy of sales
Zobacz więcej
Czaplicka, Darmowe, Przybory

Strategia social media (tabelka)

Czaplicka
POBIERZ
strat
Zobacz więcej
Darmowe, Infografiki

Strategia social media infografika

Czaplicka
POBIERZ
Copy of Copy of wobuzzeria 1
Zobacz fragment szkolenia kryzysowego
Czaplicka, Darmowe, Fragmenty, Kursy

Strategia w social media – fragment

POBIERZ
82 / 100
Tags: biznes, Business, ebook, kroków, managera, media, narzędzia, planowanie, praktyka, social, social media, strategia, teoria, wiedza
Share Post

Related posts

Narzędzia social media managera
Read more

Jak zacząć prowadzić social media?

... Czytaj dalej...
Narzędzia social media managera
Read more

Spadające zasięgi na Facebooku

... Czytaj dalej...
Narzędzia social media managera
Read more

Optymalizacja reklam na Facebooku: Niestandardowe grupy

... Czytaj dalej...
Narzędzia social media managera
Read more

Bardzo angażujące pomysły na posty na Facebooku

... Czytaj dalej...
Narzędzia social media managera
Read more

Lista przekleństw na fanpage

... Czytaj dalej...

Leave a reply Anuluj pisanie odpowiedzi

Your email address will not be published. Required fields are marked


Kategorie

  • Książki
  • Narzędzia social media managera
  • Raporty
support-39x36

Masz problem?
Napisz maila, a odpiszemy w ciągu 24h!

message

Napisz do nas

[email protected]

sign-39x36

Obsługa klienta

Pracujemy 24/7 - sprawdź

  • Twoje konto

    • Konto

    • Pobierz

    • Zmiana hasła

    • Zamówienia

    • Adres

    • Usuń konto

    • Wyloguj

  • Obsługa klienta

    • FAQ

    • Recenzje

    • Zwroty

    • Płatności

    • Jak kupować?

    • O firmie

    • Pomoc

    • Kontakt

  • Dokumenty

    • Regulamin

    • Warunki sprzedaży

    • Polityka prywatności

    • Odstąpienie od umowy

    • Ciasteczka

    • Ochrona kupujących

Facebook Instagram
  • Nasze produkty

    • Wyprzedaż

    • Porady

    • Bestseller

    • Nowości

    • Szkolenia stacjonarne

    • Blog social media

    • Agencja social media Wobuzz

    • Agencja marketingu inkluzywnego Priders

Wobuzzeria - sklep pełen social media
ocena sklepu4.67 / 5
ocena produktów4.61 / 5
112 opinii

Ⓒ władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

More
More
  • O nas
Shop
0 Cart
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na użycie ciastek.
Zgoda

Spis treści

×
  • Social media zaczynają się od strategii
  • Strategia praktycznie
  • Strategia social media – 6 kroków
    • Krok 1 Określenie celów
    • Krok 2 Analiza SWOT
    • Krok 3 Określenie celów strategicznych
    • Krok 4 Określenie działań
    • Krok 5 Plan działań
    • Krok 6 Realizacja działań
      • Polecam też
  • Arkusz analizy strategii social media
  • Strategia social media (tabelka)
  • Strategia social media infografika
  • Strategia w social media – fragment
→ Index